-Haluan Minigame servulle adminiksi , siellä näyttää olevan sen verran admineita et jos ei käy niin jos vaikka sitten jailbreak adminiksi
-Steam ID ; STEAM_0:0:26426985
-Olen pelannut css 645 tuntia VAIN sillä minulla on paljon pelejä joita pelailen joskus (tällä hetkellä oikestaan pelaan eniten css )
-Ikä 14 , syyskuun 29 päivä 15 (toivottavasti pääsen sillä täytän kumminkin tänä vuonna 15 )
-Olen SeBU eli Sebastian ja Asun Järvenpäässä . Tykkään pelata + olla admin/vip jos mahdollista ja muokata kuvia , tehdä kuvia ja tehdä sprayta ynm ...
-------------------------------------------
Muuta : Jos pääsisin adminiksi en käyttäisin commandeja pahaan taikka mihinkään tyhmään ja osaan toimia . En kohtelisi muita eri tavoin sillä kaikki ovat saman arvoisia eli en antaisia erityis kohtelua edes kaverille.Kun servulla on tilaa kutsun kavereita tai jos ovat onlinessa . Kokemusta multa on SubZone minigame servulta ja joltain brittiläis minigamelta joka oli nimeltään joku cup ( en muista sillä siitä on aikaa ) . Lupaan olla uskollinen ylläpitäjiä kohtaan ja autan jos mahollista , myös muitakin pelaajia . Lupaan auttaa kehittää IltaPeliä jos esim ideoita tai jotain muuta sattuu mieleen . Olen oikeastaan vasta 14 ja täytän 29.9.2013 , 15 v ja en ole ''helium'' , mutta en kuulosta silti niin vanhalta + minulla on pieni ''s'' vika ( toivottavasti ei haittaa , ovat ainakin saaneet selvää puheestani ) . Pidän IltaPelistä ja pelaan sitä usein ( eniten minigame servua ja jos kukaan ei ole minigame servulla tai muuten tekee mieli vaihtaa servua menen jail servulle ) . Tunnistan koodaajat helposti ja teen asialle jotain . Jos jotain niin voit jutella minun kanssani , SeBU toivottaa parhaita peli hetkiä ! ( jos jotain niin sano niin korjaan )