Aihe: Admin Hakemus [Makko] Ke Kesä 26 2013, 12:02
- Mille serverille haluat adminiksi? - V: Iltapelit-Jailbreak - Steam ID. - V: STEAM_0:1:4382 - Kuinka kauan olet pelannut CS:S:ää? - 669 tuntia ja siihen vielä jotain 200tuntia, koska en pelannut steamissa ensimmäisinä kertoina. - Ikä. - 15. Vuotta - Kerro jotain itsestäsi? - Minä olen itse aika rauhallinen ja yritän olla mahdollisimman ymmärtäväinen ja rauhallinen etten vedä ihan hirmu rageja heti kun joku rupeaa riehumaan jossain vaikkapa tässä teidän jailbreakissa. Olen ystävällinen tarvittaessa. Teen myös videoita CS Sourcesta youtubeen. Yritän olla teidän servereissä mahdollisimman paljon jotta esim. freekillerit saataisiin pois ja sinne saataisiin järjestys mahdollisimman nopeasti. Voin auttaa kehittämään iltapelejä kutsumalla sinne lisää pelaajia ja mitenkä voin sitä kehittää. Yleensä kun pelaan teidän jailia niin minulle tulee semmoinen tunne että adminit eivät ole silloin paikalla kun niitä eniten tarvittaisiin ja sen takia teen tämän hakemuksen Siinä olisi yksi esimerkki videoista, Mutta voitte vain ingorata sitä