Heissulivei vaan kaikille!
Täällä Nawbie tai tuttavallisemmin Nyyppä. Olen 17v lukiohomo Lahden perukoilta. Harrastan punttia, juoksua ja kevarilla ajelemista pitkin maita ja mantuja. Tykkään ruuasta ja kesäpäivistä, mutten liiemmin kuolaa maksalaatikon tai lukemisen perään. Olen luonteeltani rento, reilu ja jokseenkin mukava. Muutamana päivänä viikosta ja myöhäisinä iltoina saatan olla vittumainen ja ärsyttävä. Olen usein puhelias ja tykkään höpötellä mikkiin.
Counter-Strike Sourcea on tullut pelattua noin viisi vuotta ja sen aikana on tullut moni asia tutuksi. Adminina olen ollut mm. vanhalla Sub-Zonella jailissa, vanhassa sekä uudessa FJBssä, BrockenCircle jailissa sekä joissain servuissa hetken, jonka jälkeen ne on lopettetu. Mistään servulta ei admineita ole otettu pois, vaan ne ovat lähteneet hostien vaihtuessa jne. Sourcemodi ja kaikki sen komennot ovat tuttuja. Adminien käytön suhteen en ole natsi, vaikka päivä olisikin huono. Varoitan useimmiten chatin kautta muutamaan otteeseen ja sen jälkeen rankaisen, mikäli homma ei ota korjaantuakseen. En leiki komennoilla ellen sitten hiimua yksin servulla, joilloinka sen ei pitäisi haitata ketään.
En tiedä meneekö nyt pienimuotoisen mainostuksen puolelle, mutta osaan tehdä myös mappeja. Muun muassa Canyondam on minun kädenjälkeäni.
Steamissa saa kiinni nickillä: mike5726
Steam ID: STEAM_0:1:29002734
-Nawbie